1/5/12

Trio LineMan Deffend

In this post, we go to next topic, LineMan Defend, you know, for deffensive and offensive the LineMan was different, so, in this post will be tell about our LineMan Deffend. This is them

Di post selanjutnya ini, kita lanjut ke topik para LineMan Pertahanan kita, kalian tau kan, untuk pertahanan dan penyerangan para LineMan pun beda, nah, di post yang ini, akan lebih menceritakan tentang line pertahanan kami yang terkesan kuat hehehe...Inilah mereka

Prito Rino "Pareto


He is Pareto, or maybe called by Prito. His so strong but little affraid to be a center hahaha...he able break oppenent lineman moves. He make any place for the running back to blitz the oppenent QB. So the running back have a little time to through the enemy wall. And off course, he very needed too when offensive play. With Kurni (when offense), they are the best combination lineman in this team ! 

Dia pareto, atau yang biasa dipanggil prito. Dia begitu kuat tapi juga sedikit takut untuk menjadi center hahaha...he mampu menghentikan gerakan lineman lawan. Dia membuat ruang untuk running back untuk melakukan blitz ke QB lawan. Jadi, running back punya sedikit waktu untuk melewati dinding lawan. Dan tentunya juga, dia begitu dibutuhkan juga ketika offense. Dengan kurni (Ketika offense), mereka adalah kombinasi terbaik lineman di tim ini ! 

Albin Sayyid ( Asa )


Asa is the smallest LineMan in this team, maybe not smallest but not muscular like prito. But with his body, he can move to break the oppenent lineman. So, he can help prito very well. Usually he was on the right side. Same as prito, he little affraid to be a center, but its not important, the important is, he can break the oppenent lineman to help the running back and give them a place to do a blitz.

Asa adalah lineman terkecil thi tim ini, mungkin bukan kecil, tapi, tidak besar berotot seperti prito. Tapi,dengan tubuhnya, dia mampu bergerak menghentikan lineman lawan. Jadi, dia bisa menolong prito dengan baik. Biasanya, dia berada di sisi kanan. Sama seperti prito, dia sedikit takut untuk menjadi center, tapi itu tidak penting, yang terpenting itu adalah dia mampu menghentikan lineman lawan untuk menolong running back dan memberi mereka ruang untuk melakukan blitz.

M Bagus S


Here the last, his name is bagus or familiar called by Sugab. So, Prito, asa, and sugab are trio LineMan Deffend of this team, Lobster Spartan. Like asa, his move so agile. And the point is, in this trio his the center. They are make a great wall when deffend play. This is it! LS has a many combination, and this trio is the best againts the other combination! So i think its enough guys!

Inilah dia, yang terakhir, namanya adalah bagus atau lebih familiar dengan sugab. Jadi, Prito, Asa, dan Sugab adalah trio lineman pertahanan di tim ini, Lobster Spartan. Seperti asa, gerakannya sangat lincah. Dan poin nya adalah, di trio ini, dialah center nya. Mereka membuat dinding yang begitu baik ketika deffend play. Inilah dia! LS punya banyak kombinasi, dan trio ini adalah yang terbaik diantara kombinasi yang lainnya! Jadi aku pikir ini cukup guys!


Enjoy it this post! 
Thx

2 comments: